19 травня
"Узагальнення теми. Контрольне тестування"
1.Виконати контрольне тестування на сайті "На Урок" за запрошенням вчителя.
6,12 травня
Тема"Україна - член європейського та світового співтовариства"
1.Опрацюйте §51
2.Перегляньте навчальне відео,яке нагадає Вам про створення та діяльність Європейського Союзу:
3.Використовуючи інформацію,подану на сайті Міністерства закордонних справ України,запишіть в зошит перелік міжнародних організацій,в яких Україна бере участь.
4.Коротко запишіть до таблиці,яким чином Україна бере участь в діяльності ООН,Раді Європи,
ОБСЄ,СОТ
ООН
|
Рада Європи
|
ОБСЄ
|
СОТ
|
5 травня
Практичне заняття "Як діють волонтери в Україні та в різних регіонах світу"
1. Виконати практичну роботу (в зошиті або у Word)
2. Надіслати роботу на електронну адресу або у вайбер.
Успіхів!
28-29 квітня
Тема "Міжнародні відносини та міжнародне право"
1.Опрацюй §49
2.Запиши в зошит основні принципи міжнародного права та головні принципи міжнародного гуманітарного права
3.Ознайомся з Інструкцією про порядок виконання норм міжнародного гуманітарного права у Збройних силах України (§3)
Визнач заборонені методи та засоби ведення воєнних дій(запиши в зошит)
21-22 квітня
Нагадування : завдання за 14 квітня є обов'язковим! Чекаю на ваші роботи!
Тема "Інтеграція та глобалізація"
1. Опрацюй тему, використавши підручник,§47 та презентацію
2. Поміркуй:
- Які історичні події мали загальносвітове значення?
- Чи є ситуація з Covid-19 наслідком глобалізації?
Свої думки викладай письмово в робочому зошиті.
2. Поміркуй:
- Які історичні події мали загальносвітове значення?
- Чи є ситуація з Covid-19 наслідком глобалізації?
Свої думки викладай письмово в робочому зошиті.
Завдання 14.04.-15.04
Завершилася тема "Взаємодія громадян та держави в досягненні суспільного добробуту". Тож перевірте свої знання,виконавши тестування. Завдання є обов'язковим!
Термін виконання :до 17.04. Бажаю успіхів!
Завдання 07.04-08.04
1. Опрацювати тему "Лобіювання інтересів та корупція"2. Дати відповідь на запитання(письмово в робочому зошиті із зазначенням дати виконання)
У висновках із дослідження про рівень корупції в Україні міжнародної організації «Трансперенсі Інтернешнл» ідеться: «Більшість корупційних практик в Україні відбувається внаслідок мовчазної згоди громадян, які знають про факти корупції, але не збираються про них повідомляти». Чи погоджуєтеся ви із цим твердженням? Аргументуйте свою відповідь.
Завдання на тиждень 31.03. - 03.04
1. Виконати практичне заняття "Родинний бюджет"
(в робочому зошиті,зробити фото,прислати)
Терміни: бюджет-сукупність доходів та витрат; доходи-
поповнення
бюджету; витрати- витрачення бюджету.
«Нажити багато грошей – хоробрість,зберегти їх – мудрість,а уміло витратити – мистецтво.» Б. Авербах
І. Розподілити відповідно
подані категорії
1.
Витрати сімейних доходів (куди витрачається бюджет сім′ї);
2.
Джерела сімейних доходів (як поповнюється бюджет сім′ї).
- спадок
- виграш у лотерею
- комунальні послуги - лікування
- відпочинок
- одяг, взуття
- доходи від домашнього
господарства - навчання
- першочергові потреби - стипендія
- новий автомобіль - пенсія
- державна допомога - субсидія
- заробітна плата
Витрати
|
Джерела доходів
|
ІІ. Виконати
завдання.
В залежності від величини доходів і
витрат бюджет може бути трьох видів. Якщо доходи дорівнюють витратам, то бюджет
є збалансованим, якщо витрати перевищують доходи – бюджет дефіцитний, якщо
доходи перевищують витрати – бюджет надлишковим або профіцитним.
Завдання
1.
Родина Петренків
вирішила підрахувати, свої витрати і доходи за місяць, щоб дізнатися чи
вистачить їм грошових коштів до наступної зарплатні. Допоможіть родині
підрахувати їх доходи та витрати та визначіть яким є їх бюджет(збалансованим,дефіцитним,надлишковим)
Доходи (в гр. одиницях): Витрати (в гр.
одиницях):
заробітна плата 200 купівля взуття 50
виграш у лото «Забава» 50 плата за ремонт телевізора 70
стипендія 50 плата за комунальні послуги 180
проценти за вкладами 100 витрати на харчування 70
доходи від оренди житла 65 плата за проїзд 20
премія мами 70
плата за навчання 150
доходи від домашнього
господарства 120 купівля комп’ютера 150
пенсія 50
ремонт холодильника 30
додаткова грошова винагорода 20 відвідування театру 20
Відповідь:
________________________________________________________
Завдання 2.
Родина Гапоненків
вирішила підрахувати, свої витрати і доходи за місяць, щоб дізнатися чи
вистачить їм грошових коштів до наступної зарплатні. Допоможіть родині
підрахувати їх доходи та витрати та визначіть яким є їх бюджет.
Доходи (в гр. одиницях): Витрати (в гр.
одиницях):
заробітна плата 300 купівля взуття 100
відвідування театру 50 плата за ремонт телевізора 10
стипендія 180 плата за комунальні послуги 180
проценти за вкладами 70 витрати на харчування 200
доходи від оренди житла 80 плата за проїзд 90
премія мами 20
плата за навчання 170
доходи від домашнього
господарства 85 ремонт холодильника
10
пенсія 110
Відповідь:_________________________________________________________ Завдання 3.
Родина Василенків
вирішила підрахувати, свої витрати і доходи за місяць, щоб дізнатися чи
вистачить їм грошових коштів до наступної зарплатні. Допоможіть родині
підрахувати їх доходи та витрати та визначіть яким є їх бюджет.
Доходи (в гр. одиницях): Витрати (в гр.
одиницях):
заробітна плата 600 купівля взуття 250
відвідування театру 40 плата за ремонт телевізора 100
стипендія 210 плата за комунальні послуги 230
проценти за вкладами 50 витрати на
харчування 330
доходи від оренди житла 40 плата за проїзд 100
премія мами 100 плата
за навчання 100
додаткова грошова винагорода
100 ремонт
холодильника 30
пенсія 80
Відповідь:________________________________________________________
2.Опрацювати тему "Ринок праці".
Скласти резюме уявного претендента на отримання роботи або скласти оголошення роботодавця для пошуку працівників на вакантні посади.
2.Опрацювати тему "Ринок праці".
Скласти резюме уявного претендента на отримання роботи або скласти оголошення роботодавця для пошуку працівників на вакантні посади.
Немає коментарів:
Дописати коментар